22 Ağustos 2011 Pazartesi

"Bir Adam Var."

Evet bir adam var, böyle liseli ergen tavırların verdiği bir beyinle dünya onun etrafında dönüyormuşçasına saçma bir kafayla değil, etrafında dönen dünyanın farkında olmayı bunun gerekliliğinin farkında olup, gereksiz yanlarından arınmayı bilebilen bir adam…

Bir çok adamın olamadığı bir adam bu adam…
Çocuk derler adam sanılanlar ona ancak asıl çocuk onlarken adamla tanışmalılar bir ara, onların hayat tecrübesi dedikleri şeye gerek kalmadan adam olabilmek yatıyor çünkü bu adamın içinde, nerden mi biliyorum? belki hissediyorum, biraz da görüyorum ama bunları gerçeğe döken şey ben sanırım: inanıyorum!

Öyle olduğuna,

Olacağına,
Değişmeyeceğine,
Gelişeceğine…

Kim için bu düşüncelerim bir ara söyleyeceğim ama şimdi zamanı değil sanıyorum.

İyi geceler her birinize :))


Yazı bana ait değildir. Benim için tumblr'da yazılmış; yazanın adını bilmiyorum. Benden 4 yaş büyük. Fenalardayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!