2 Ocak 2016 Cumartesi

Kaptanın seyir defteri

Tarih: 2 Ocak 2016, saati siktir et.

Gemi yere çakıldığından beri kendimi boş hissediyorum. Gemi her şeyimmiş lan, yeni fark ediyorum. Bugün çevreyi gezmeye çıkmadım, yaklaşık 1 haftadır yapmadığım gibi. Kendimi gene enkaza kapattım. Carmen Habanera dinliyorum sürekli. Biraz Doctor Who izliyorum. Deniz Tekin'e sardırdım bu aralar, baya sarıyor. Hey There Delilah'yı söylüyor bak şuan. Kadın koskoca bir cover cenneti. Neyse, dışarıdan sesler geliyor. "Hadi yemeğe gel." der gibi, tam kestiremiyorum sesleri. Hava soğuk, ülkenin en güney ucunda eksileri görüyoruz. Ekvatora tüm ülkeden daha yakınız; ama acayip soğuk. Alışık değilim tabii, geminin ısıtma sistemi de fayda etmiyor. Sürekli odun atmama rağmen az ısıtıyor. Olsun, yakın durunca ısıtıyor. Geceleri sorun, ısıtma sisteminin olmadığı odada yattığımdan gece gözümden düşen bir damla yaş suratımda donuyor.

Seyir defterinin bugünlük sonu oluversin canım!
-Kaptan tamam-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!