20 Nisan 2015 Pazartesi

Emma, Luna ve Bursa

İki gecedir Emma ve Luna'yla uyuyorum. Öyle tatlılar ki, anlatamam. Geliyorlar uzanıyorlar yanıma, sıcacık. Hüzünlü biraz. Emma'yı çok özlemişim. Daha gelir gelmez öptü beni evde Emma. Kediler burnunu sürterek öpüyormuş. Ayakkabımı çıkarmak için eğildiğimde üst üste 3-4 kere burnunu burnuma sürttü. Luna ilk başlarda pas vermedi, ne de olsa yeni tanışıyoruz; ama hemen kaynaştık onunla da. Şimdi su sızmıyor aramızdan.

Seher'le Feyza kardeşleri yüz yüze tanıma fırsatım oldu sonunda. Feyza'yla sarıldık biraz. Babaları öldüğünde Seher'i aramıştım Feyza çıkmıştı. Fazla konuşamamıştım onunla. Kendimi kötü hissettiğimi söyledim bundan dolayı. Sarıldık bir şey demeden. Sonra eskiden konuştuk.

Çetin, Onur, Selim ve Turan'la tanıştım. Hepsi birbirinden enfes insanlar.

Bu gece gene yol var. Emma ve Luna'yla son saatlerim. Şimdi bunları yazarken Emma kucağımda, Luna ayaklarımın dibinde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!