13 Ocak 2012 Cuma


Hiç düşünme hatta deneme. Anlayamazsın. Anlayabileceğin türden bir şey değil bu. Duygusal olarak iflas ettim. Anlayamazsın. Pollyanacılığın bir anlamı yok. Gerçekçi ol. Hayır seni sevmiyor. Bunu kabullen. Çıkar ilişkileri üzerine kurulu arkadaşlıkların hepsi sahte hepsi seni yaralamaya yönelik. Gerçek dostluklara yönel.
Sana bir şey söyleyeyim mi? Duymak ister misin? Sadece kayıtlarda bulunması açısından söylüyorum söyleyeceklerimi duymak istemiyorsun. Bunu okumaya tenezzül bile etmeyeceksin. Bencil ya da kendini beğenmiş birisi değilim. Böyle olmasını istemiyordum. Ben de normal bir insan gibi, normal bir yaşantı yaşamak isterdim. Aynaya bakınca gözlerimi, gözlerimin altını bilhassa suratımı gördükçe ürküyorum. Ambalajın her şey olduğu dünyada yaşlanmış hissediyorum.
Kişisel olan politiktir. Sana olan kişisel fikirlerimden diğer kimselerin etkilenmesi saçma olur.
60’larda yaşam, özellikle, gençlik yaşamı daha kolay ve güzelmiş. Alkol, ot ve seks. Barış.
Neyse akşam akşam gene.
Sadece kayıtlarda bulunması açısından söylüyorum sen artık benim için hiçbir şey ifade etmiyorsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!