6 Ocak 2012 Cuma

Mutsuzum. Kafamın ağrımasının mutsuzluğumla bir ilgisi var mı merak ediyorum. Beynim bulanıyor sanırım kusacağım.Hipotalamus, bezlerin efendisidir. Sadece kayıtlarda bulunması açısından söylüyorum, dışarıda yağmur ve rüzgarın aynı anda olması canımı sıkıyor. Hiç sevmem fırtınalı havayı. İnsan sinir hücreleri ya hep ya hiç prensibine göre çalışırlar. Eşik değerin altındaki impulslara tepki vermez, eşik değerin üstündeki her impulsa aynı derecede tepki verir. Uykumu bölenleri, satırla doğramak istiyorum. Çok ama çok sinirliyim. Elime geçirdiğim bir tüfekle önüme çıkan tüm moronları öldüresim var. Paranoyak şizofreni tanısıyla yatırılmış bir hastayla tanışmalıyım. Beni ancak o anlar. Kırmızı filler gerçek, beni sevmiyorlar. Neden niye korkuyorum bilmiyorum. Giderek saçma bir hâl almaya başladım. İnsanlar giderek benden uzaklaşıyor. Sanırım sevmeyi beceremiyorum. Kimi sevdiysem gitti. Kimi sevdiysem bana düşman oldu. Ankara ülkemizin güzel bir şehridir; ama İzmir ondan daha güzeldir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!