31 Mart 2012 Cumartesi


Materyalist adama aşkı sormayacaksın. Materyalist adama hayatla ilgili bir şey sorarsan bayar. Materyalist adama aşık olmayacaksın. Değişmez çünkü o. Ayrılacağın zaman “Çok değiştin Saffet.” dersen, “Ben hiç değişmedim. Önce neysem şimdi oyum. Değişen dünya.” gibi bir cevap alırsın. Materyalist adam konuşmaz fazla. Düşünür. Her şeyi materyalizme ve diyalektiğe bağlar. Materyalist adam, ayak uyduramazsan sıkıcıdır. Materyalist adamın aşkı sağlamdır; ama kalbi kırıldığında zordur dünya.

Materyalist adam aşık olduğunda kendiyle çeliştiğini düşünür. Aşk dünyevi bir şeydir. Materyalizme göre aşk sadece aptallık halidir. Materyalist adam kendisinin insan olduğunu unutur. Materyalist adam aslında yaşamaz.

Keşke materyalist olarak yetiştirmeseydin beni baba. Her şey daha güzel olurdu belki.

Haa… Doğru ya, ben kendim seçtim materyalist olmayı.

Dönüşü var mı bu işin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!