9 Mart 2012 Cuma

Olur ya hani

Olur ya hani evet dersin bana. Hayat bu belli mi olur? Olmaz da hani bir hataya düşer, evet dersin. Tekrar çocuk olsak, ilk kelimen benim adım olsa. İlk kez bakışsak, o an ölümsüzleşse. Olmaz mı, olur ya. Olur ya evet dersin aşkıma hani, belli olmaz. Olur ya bir Murat Menteş romanı okurken aklına gelirim. Nuh Tufan olurum, Fu olurum, Hayati Tehlike olurum kim bilir. Sen Dilara Dilemma olursun belki ya da Şebnem Şibumi. Olur ya “Korkma Ben Varım”ı okurken, aklına sigara yakmak gelir. Elin gider sigaraya, hadi bir de Polis’i izlemişsindir. Şarkıyı açar, dinlersin. Belki aklına düşerim, olmaz mı? Olur ya diyorum. Olmaz da, olur ya evet dersin bana. Sen de beni seversin hani, belli mi olur? Hayat bu güzelim. Ateş bacayı sarar da, bana gelmek istersin hani, olmaz mı? Olur da evet dersen bana, sana sıkı sıkı sarılıp, “Korkma ben varım.” diye fısıldarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!