7 Haziran 2012 Perşembe

Kısa hikayeler üzerine tezler.

Bir sevgilim vardı, güzeldi. Benim için güzeldi. Sonra aldı başını gitti. Beni deliliğe sürükledi. Bir dergide okumuş ilişkiye ara vermek, ilişki hakkında düşünme ve ilişkiyi iyileştirme yolunda iyi bir adımmış. Sonuçta dergide okumuş, hak verdim. Bir daha dönmedi. İşin komik yanıysa ilişkimiz bitti. Belki de en iyi ilişki olmayan ilişkidir diye avuttum kendimi. Yıllar sonra bir akşam onu tekrar arayıp “Merhaba, beni hatırladın mı? İlişkimize kaldığımız yerden devam etmek istiyorum olmaz mı? Tuhaf rastlantılara ve tuhaf temaslara inanıyordum artık inanmıyorum. Sadece biraya inanıyorum. Sen de benimle inanır mısın?” deyip yüzüne kapatacağım telefonu. Fonda hüzünlü bir gitar solosu olacak on saniye süren. Yıllar önce izlediğim bir dizinin 67. bölümünde çalan bir şarkı olacak fondaki şarkı. Onun izlemediği bir dizi, dinlemediği bir müzik olacak. Tabii ki beklediğim gibi gelişmeyecek her şey. O hayatına devam edecek, ben yazmaya.

2 yorum:

yapıştır!