5 Ekim 2011 Çarşamba

İyi Geceler Sevgilim.


Okuyor musun? Okuyacak mısın… Yoksa çoktan okudun mu? N’aptın sevgilim? Hadi anlat yahu dinliyorum ben. Sevgilim? Sesin gelmiyor. Neyse böyle de kabulümsün. 
Bugün çok garip bir şey oldu sevgilim. Sen beni dinliyor musun? Hah. Yanımdaki arkadaşa senin adınla seslendim. Bakmadı tabi. Demek ki bana Ali deseler ben de bakmayacağım. Komik olmadı değil mi sevgilim? Özür dilerim. 
Yan sokakta bir köpek var sevgilim. Sürekli orada yatıyor. Uyukluyor. Öyle olasım var biliyor musun? Sevgilim? Sevgilim? Neyse uyudun herhalde ben devam edeyim. Çok yoruldum. Daha başında yoruldum. Çok var daha değil mi sevgilim? Daha ne güzel günler göreceğiz değil mi? Motorları olmasa bile bisikletlerimizi maviliklere süreceğiz değil mi?
Sevgilim bugün benden ayrılalı 6 ay oluyor. Tam bugün değil ama işte bu aralar. Sen beni dinleyecek misin?! Sensiz geçen 6 ay nasıl geçti bilmiyorum. Özür dilerim artık sevgilim değil misin? Unutmuşum. Çok unutkanım bilirsin.
Bir daha olmaz ki sevgilim. Ayrıca nereden aklıma geldin sen tekrar böyle? Seninle konuşmadığım halde sana neden bu kadar bağlıyım? Neden geçmişin izleri silinmiyor sevgilim? Sarı sayfalar yırtılmıyor?
Neden sorusunu neden bu kadar çok kullanıyorum sevgilim? Sana sevgilim diyebilir miyim? Ha teşekkürler. 
Uyuyacak mısın sevgilim? Tamam ben beklerim. Çünkü ben Sevginden Yanmış Şövalye’yim unuttun mu? Sen beni sevmesen de ben seni severim. Kapında beklerim tüm soğuğa ve karanlığa rağmen hatırladın mı?
Bunları sakın okuma olur mu? Bana tekrar kızmanı istemiyorum. Hiç kimsenin kızması beni bu kadar etkilemedi biliyor musun? Belki babamın kızmasıyla yarışabilirsin.
Sevgilim, iyi geceler sevgilim. Kalan hayatında iyi günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!