16 Ekim 2011 Pazar

Yıldızsız Şehirde Bir Konserertesi.


Sevgilim,
Bu şehirde yıldızlar görünmüyor. Ama aşk her yerde. Aşk zaten bitmez ki sevgilim! Aşk hiç biter mi? Bir dolmuş sırasında, bir ağaç kavuğunda. Söylesene. Bu şehir yıldızları görmek istemiyor sevgilim.
Sevişmek maddi bir şey mi sevgilim? Yoksa ruhun maddeye karışması mıdır sevişmek? Bu bir bağlamda aşk değil midir? Aşka sevişmek diyebilir miyiz?Sevgilim cevap versene!
Evimize sardunya alalım mı aşkım? Balkonumuzda yetiştiririz. Olmaz mı? Ama sürekli ben öneri getiriyorum yeter artık! Biraz da sen önersene sevgilim… Üzülüyorum. Kapımızı çalarsa bir gün sardunya, ne yaparız? 
Buraya kar yağmıyor sevgilim. Bolca yağmur yağıyor; ama ben gene de karlı havayı sevemez miyim? Kar Yapıyor Bu Gece diyemez miyim sana? Bana izin verir misin tekrar seni sevmeme? Aşkım, bu akşam kar yağdı biliyor musun? Sokağa değil, gözlerime. İçime. Herkes eğlenirken nasıl üşüdüm biliyor musun? İçerisi güzel kokuyordu. Sen kokuyordu.
Sevgilim, neden böyle olduk? Neden sana bu kadar yakınken sana en uzak oldum? Mutlu Olmak Varken neden hüzne yenik düştük? Biz değil miydik inatçı olan. Yanıldık mı yoksa…
Gece oldu bile. Birazdan yatacağım ve sabah olacak. Sabah olacak ve ben gene öleceğim. Yapabilecek neyim var ki sevgilim? Ne gelir elimdentürkü söylemekten başka. Sen beni sevme olur mu? Ben her sisli sabaha seni söyleyerek uyanırım. Türkümü de söylerim. 
İyi geceler sevgilim. Sen yoksun ya. Gelmiyorsun işte. Gelsen keşke. İyi geceler.
Anlaşılacağı üzere Ezginin Günlüğü doluyum. Hepinize bol sevgiler, aşklar. İyi gece… İyi geceler… Bolca uyku şarkısı. Seç, beğen.


15 Teşrinievvel 2011, Antalya
Cumartesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!