28 Kasım 2011 Pazartesi


Geçen gün gene yürüyorum, karşıdan bir kedi geliyor. Gözlerimi kıstım izledim. Yanıma yaklaştı yüzüme baktı. Durdum ben de ona baktım. İnat değil miyim? Bakarım. Öylece 5 dakika birbirimize baktı. Gelen geçen bize baktı, ben kediye baktım, kedi bana baktı. Sonra hiçbir şey olmamış gibi yürüdü gitti. Ben de yürüdüm. Yapacak bir şey yok. Geçen gün gene aşık oldum. Biliyorum o da bana aşıktı ama söyleyemedi. Adını bile öğrenemedim. Benim ineceğim yerden bir durak önce indi gitti. Bir daha görmedim. Geçen gün gene seni seviyorum, birden aklıma geldi. Benim seni sevmediğim an yok ki! Senin sarılmana o kadar ihtiyacım var ki. Sıcağını hissetmeye. Senin var olduğunu hissetmeye. Kalbinin tik-taklarını duymaya... Tik, tak, tik, tak, tik, tak... Gece 3 olduğunda uyanık olmadığım ve seni düşünmediğim bir zaman var mı sanıyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!