6 Kasım 2011 Pazar

Kurbanlar, tanrı istiyor.

Şimdi söylemek istediğim bir şey var. Bunalım durumu çok bok bir durum. Hava açık, mavi ve bu seni rahatsız ediyor. Ağlamaklı yapıyor. Çok boktan. Ne bileyim hiçbir şeyden zevk almıyorsun. Kahve bile çamur gibi geliyor. Ve gerçekten uyumktan başka çaresi yok. Uyuyunca geçiyor; ama uykuya dalmak da ayrı mesele.
Geçen gün gene bunalımdayım. Dolabı açtım. Baktım “Efsane Coca Cola Şiişesi” yarı beline kadar dolu. Aldım tam bardağa dolduracakken annem “Kola değil o şarap.” dedi. “Daha iyi.” dedim ve doldurdum. Tek dikişte içip bilgisayarın başına kuruldum. 4’e doğru kapattım bilgisayarı kitap okurken sızmışım.
Uyandığımda hayat bir nebze daha güzeldi.
Özetlersek, bunalımı geçirmek için içmek ve uyumak gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!