16 Temmuz 2012 Pazartesi

4530 Merkez, yarım et kimi sevsem çıkmazındayım!


Kafamı kaldıramıyorum, ağır geliyor artık. Ne yapacağımı da bilmiyorum. Vantilatör çalışıyor mu? Yoksa rüzgar mı bu esen? Fakat ben kimi seviyorum? Sevgi mi yoksa Bilge mi? Fakat Burçak beni seviyor. Ben Sevgi’yi özlüyorum; ama Bilge’yi seviyorum. Ne Sevgi ne de Bilge beni görmüyor. Zaten Sevgi benimle konuşmuyor bile. Adım bir de Hikmet olsa, tam Oğuz Atay romanına dönecek hikaye. Bilge ise, bir beni seviyor bir benden nefret ediyor. Burçak her zaman sevmeye devam etmeyecek biliyorum. O da biliyor ama beni seviyor. Biliyorum. O da biliyor. Herkes biliyor. Fakat o benden nefret etmeye de başladı. Çok müşkül durumdayım. İntihar? Tanrım, çaba gerektiriyor. En azından arkamda bırakacaklarımı düşünüyorum. Acaba ölürsem Sevgi beni hatırlar mı? Bilge beni o zaman sever mi? Burçak sevmeye devam eder mi?
4530 Merkez, cevap versenize lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!