6 Temmuz 2012 Cuma

Düzenli Bira İçen Yazarlar Lokali 2


Geçen gün gene evde yalnızım. Ben vardım, biram vardı. Bir de battaniye, battaniyem vardı. Televizyon açıktı. Saati tam hatırlamıyorum ama gökyüzü kırmızıyı mavi geçiyordu. Televizyondaki adam sigara içiyordu. Sigara boğazını kurutmuş, susatmış olacak; şarap da içiyordu. Ben biramı içiyordum sigaramla beraber. Yalnızdım işte, evdeydim. Kanepe vardı. Televizyonun kumandası vardı bir de. Yalnızdım, susamıştım. Biram vardı. Bira şişelerim vardı. Ben vardım. 
Tezer Özlü ne güzel kadın. Bak ne diyor:
Bir kanepede oturarak öleceğim
Ve hiçbir yere kaldıramayacaklar beni
Ölüme giden yol çok uzun
Yoruyor beni
Hastalık hiçbir şeyi değiştirmedi 
İntihar etmek istedim iyi ettiler
Delirdim gene iyi ettiler
Artık yapılacak bir şey kalmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!