19 Eylül 2011 Pazartesi

Artık istesen de gelmem ki sana. Gelemem.

Hayat değişiyor biliyor musun? Durmadan, yorulmadan, bıkmadan. Yeni insanlar, eski insanların yerini doldurmak için uğraşıyor. Bir kaç gün sonra bambaşka bir hayat beni bekliyor. Yeni bir okul, yeni dersler.

Değişmeyen tek şey ise sana olan sevgim sanıyordum. Sana olan sevgim bile değişti. Ben değiştim. O korkak insan değilim. Yani olmamak için çabalıyorum. Bir ara başarmıştım. Tekrar başa döndüm. Tam tepeye gelmişken dibe kadar düşmek sana da zor gelmiyor mu?

Hayatıma giren herkesi sevdim. Eşitlemeye çalıştım. Hep bir yanlar ağır bastı. Günün birinde bir seçim yapmam gerekeceğini hissediyorum. Hayatımın boka sarma olasılığı da var biliyor musun?

Ayrılık çok sıkıcı bir şey. Sevmiyorum. Kim sever ki? Hangi manyak sever.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!