11 Eylül 2011 Pazar

Hee Tamam.

Cinsiyet ırkçılığına karşıyım. İster kadınlar olsun, ister erkekler olsun karşı cinsi aşşağılama hakkına sahip değildir. Neymiş efendim? Erkekler gerizekalıymış, erkekler kadınları avrad-ı mukabil bölgeleri için severmiş.
Nereden biliyorsun? Kaç erkekle tanıştın? Kaç tane erkeğin öyle olduğunu gördün?
Size bir sır vereyim. Tüm sarışınlar aynı. Aşktan anlamıyorlar ondan sonra da “Aşk yoktur. Erkekler dallamadır.” diyor. Bir şeyi inkar etmek için illa ondan büyük bir kazık yemek mi lazım? Erkeklerin de esmer olanları aşktan anlamıyor. Aslında bu kadar sert bir yazı olmayacaktı; ama gördüklerim bunu yazmama itti beni.
Hayvanın teki bir bok yiyor. Kızın hayatının içine ediyor. Ondan sonra olan bize oluyor. “Tüm erkekler aynısınız.” Yok canım aynı değiliz. Hepimiz değiliz. Öyle olanlar var yok demiyorum; ama hepiniz aynısınız dediğinizde gücüme gidiyor be. Yapmayın sadece benim de değil. Benim gibi olan bir sürü erkek var.
Kendimi yüceltme, marjinalleştirme çabasında değilim. Sadece feminizmin uç noktalarında yaşanmasına karşıyım. Lütfen biraz ciddiye alın bu konuyu.
Başkalarının gazına gelip bize saldırmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!