18 Eylül 2011 Pazar

Olmayana Yergi, Methiyeler, Güzellemeler.

Sevgilim,
Seni yarın seveceğim, şu an henüz tanımıyorum. Yarın karşımda oturmuş bana bakarken bulacağım seni. Ben sana bakacağım. Belki de müzisyensindir olamaz mısın? Hep bir müzisyeni sevmek istedim; ya da bir müzisyen olmak.
Kanıyorum sevgilim. İçim kanıyor. Sen misin o? Hayır sen değilsindir. Sen kanatmazsın. Sen sararsın kalbimi değil mi sevgilim?
Sevgilim yoksa sen ressam mısın? Çizer misin tuvalleri? Neler çizersin? Mesela beni çizebilir misin kendi hayalinde? Sevgilim, sen şu an yoksun; ama olduğunda seni gene çok seveceğim.
Sen yoksa bir mimar mısın? Planların, programların mı var sevgilim? T cetvelin var mı mesela?
Sevgilim sen yoksun diye sana methiyeler düzemez miyim? Tüm tassavuf şairleri tanrıya övgüler yazdıysa, ben de sana övgüler yazamaz mıyım?
Senin şu an olmaman ilerde olacağın demek değil öyle değil mi sevgilim? Olmayabilirsin sonuçta. Bana bağlı değilsin ki her zaman. Sahibin değilim son tahlilde, sevgilinim.
Beni sevebilir misin sevgilim? Beni çizer misin? Enstrümanda beni çalabilir misin? Benim planımı çıkarabilir misin?
Sevgilim,
Bugün pazar, sarhoşum, olmayan seni gene çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!