30 Eylül 2011 Cuma

Üniversite Notları.


  • Merhaba.
  • Tek başına eğlenme olayını yavaş yavaş çözüyorum.
  • Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain’i Google’da aratmadan yazdığım gün bir milat olacak. Ha bir de Audrey bunu okuyorsan, Je t’aime!
  • Temel Bilgisayar ve Algoritma diye ders koyup, mouse klavye gibi elemanları öğreten bölüme kafam girsin. Zaten hoca manyağın teki. “Apple’ı nereden tanıyoruz arkadaşlar? iPhone’dan di mi?” ya da “Engır Börd oyununu bilen var mı?” gibi.
  • Yarın off günü gene; ama çalışmam lazım. Geç bile kaldım aslında.
  • Artık benim de beyaz önlüğüm var. Medium hem de.
  • Kızın birinin beni kestiğini gördüm. Sanırım başka birine bakıyordu beni kesiyor olamaz. Olmasın. 
  • Sevgili Chun-Li, ilişkimizi gözden geçirme kararı aldım. Üzgünüm, ben seni tekrar arayacağım. Öptüm bebeğim.
  • D&R’a girdiğimde bir şey almadan çıkmadığımı farkettim. 
  • Sosyal hayatımı sadece sinema-tiyatro-konsere indirgeme kararı aldım. Arkadaşlarla sadece okulda ders aralarında bir şeyler yaparım. Ders gerçeği var hafız.
  • Erasmus’a başvurmak istediğimi farkettim.
  • Yürüyen merdivenlere gıcığım. Yürüyen merdivene binip de ilerlemeyen genç insanlara gıcığım. Hadi yaşlılar tamam; ama siz niye lan? Eliniz ayağınız mı tutmuyor? Çok fitil oluyorum. Bir omuz çakıp, özür dilemeden geçiyorum. Onların özür dilemesi lazım. Benim yolumu kapıyorlar. Ben meşgul bir insanım yahu! Yolumdan alıkoyuyor resmen!
  • Puding, nutellayı siker!
  • Okumak istemiyorum! Muafiyet sınavını kaçırdım. Çok sinirliyim. Tekrar “What’s your name?” olayına dönmek çok can sıkıcı.
  • Batak’ta ilk başlarda batıp -3’e kadar gerileyip, bir anda atağa kalkıp birinci olan kişiye Can denir. Pepsi sponsorluğunda kazandım.
  • Kimyadan korkacağım aklıma gelmezdi laboratuvar dersine girene kadar. 2 kere girmezsen derse kalıyorsun. Her dersten önce Quiz var ve quizden 50 alamazsan sınıfa giremiyorsun. Keza önlüğün yoksa da aynı şekilde derse giremiyorsun.
  • Ders kitabına 80 TL veresim gelmiyor.
  • Buraya geldiğimden beri para harcayamadığımı farkettim. O yüzden bugün hesaplar benden.
  • Hoş bir hatun karşıdan geliyorsa hemen kafamı eğiyorum. sanki ona bakıyormuş gibi oluyorum karşıya bakınca. Tırsıyorum aslında bazılarından sebep bu.
  • Aynı okulda okuduğumuz pezevenk gördü selam vermedi. Hemşehri hemşehriyi gurbette selamsız bırakırmış arkadaş.
  • Yola “Kama Sutra” yazmışlar. Hiç güleceğim yoktu. Kampüse kadar kahkahalarla güldüm.
  • 1 haftadır kahve içmediğimi farkettim.
  • Hala kadın-erkek ilişkilerinde bir duvar var hafız. O kadar konuştuk adımı bile sormadı. Sormayınca bende söyleme zahmetine girmedim.
  • Derse bir saat erken gitmek kadar sıkıcı bir şey yok. Yanıma kitap da almamıştım!
  • Asosyalleştiğimi farkettim.
  • Güle güle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yapıştır!